Ponad dwa miesiące milczę. Szczerze? Powodów nie znam. Pewnie to wina lenistwa i tego, że nie bardzo mam pomysł jak wszystko rozkręcić. Zbliżają się wakacje, więc będzie możliwość pisania częściej, chociaż wcześniej obiecałam takie rzeczy, a wyszło jak wyszło. .___. Chciałam dobrze.
Przepraszam.
Wznowię.
Nie opuściłam bloga, jest zbyt ważny dla mnie.
Ogłaszam konkurs na moim blogu. Ktoś porzucił mi pomysł, żeby Karasu miał jeszcze młodszą siostrę. I tu zaczyna się zabawa. Ma być yaoistką i kto się zna na zachowaniu yaoistki jak nie my?
Zadanie: Opisz dziewczynę, nadaj imię, podrasuj zachowanie, wygląd i osobowość.
W nagrodę mogę umieścić zwycięzcę w opowiadaniu. Jeżeli jest taka zachcianka, może być ową siostrą Karasu. Albo wedle uznania. :D
Pomysły proszę pisać w komentarzach. Liczę na wsparcie i kreatywność moi mili!
Imię: Ahri
OdpowiedzUsuńWygląd: brunetka z różowymi pasemkami,oczy niebieskie
Osobowość: lubi być w centrum uwagi,jeżeli chodzi o coś niezwiązanego z yaoi często nie kuma i nie ogarnia,lubi nosić ze sobą notes gdyby nagle natchnęła ją wena.Zawsze zapomina o bożym świecie kiedy wyobraża sobie jej ulubiony pairing (wampir x wampir).Ma w zwyczaju siadać(nawet na środku ulicy) i pisać kiedy natchnie ją wena.Powieści pisze jednak jedynie dla siebie.
Wygląd: ubiera się na kolorowo ale szczególnie upodobała sobie kolor morski
Imie: Risa.
OdpowiedzUsuńWyglad: Dlugie rozpuszczone zawsze wlosy. Blondynka. Niezbyt wysoka, bardzo urocza kruszynka, o duzych wyrazistych oczach.
Charakter: Gdy tylko cos sie dzieje w poblizu ona, zaraz tam jest. Lubi robic zarty ludzia i boi sie psow. Jednak ten strach nie jest na tyle duzy aby nie mozna bylo go przelamac. Wciaz fantazjuje o yaoistycznych zabawach przez co ma czeste rumience na twarzy. Zdarza sie, ze podczas rozmowy z jakas osoba wyobraza sobie ja w dziwnych sytuacjach. Jest strasznym zboczuszkiem po prostu :d Poczucia humoru rowniez jej nie brakuje. Jednak z umiarem. Gdy trzeba potrafi byc spokojna i opanowana. Jest strasznie pomocna!
Wyglad: Sukienki? Owszem czasami. Risa jednak woli spodnie. Sadzi, ze to bardziej komfortowe gdy ktos by potrzebowal pomocy. Takze gdyby spotkala pare (chlopakxchlopak) i nadarzyla jej sie okazja ich podejrzec.
KOONIEC! Wyszlo, ze to ja jestem zboczona... :d
-Agnieszka z fb